سنگ مرمر و سنگ مرمریت صادراتی

فروش سنگ مرمر و انواع سنگ مرمریت صادراتی با بهترین کیفیت

سنگ مرمر و سنگ مرمریت صادراتی

فروش سنگ مرمر و انواع سنگ مرمریت صادراتی با بهترین کیفیت

سنگبری گلدستون در زمینه فروش و تولید انواع سنگ صادراتی از میان برترین سنگ های مرمر و سنگ مرمریت ایرانی تخصص دارد از مهم ترین محصولات این شرکت می توان به سنگ مرمریت مشکی نجف آباد , سنگ مرمریت دهبید مشکی , سنگ مرمریت دهبید کرم , سنگ مرمریت چهرک , سنگ مرمریت کرم و نیز انواع سنگ مرمر کرمان می باشد. قابل ذکر است که این سنگبری مدرن در زمینه سنگ های خارجی و وارداتی شامل سنگ مرمریت امپرادور ترکیه , سنگ مرمریت امپرادور اسپانیا , سنگ مرمریت لته , سنگ مرمریت مارمارا , سنگ مرمریت کاچوچینو و سنگ مرمریت سبز هند و ... نیز تخصص دارد. جهت سفارش انواع سنگ و استعلام قیمت سنگ صادراتی و سنگ وارداتی می توانید با ما در تماس باشید

سنگ ساختمانی یکی از قدیمی ترین عناصر به کار رفته در طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان است. سنگ یکی از ابتدایی ترین مصالح در ساختمان سازی محسوب می شود. سنگ ساختمانی عنصری پایدار و مقاوم در ساختمان سازی است و حتی اگر در ساخت بخش کوچکی از ساختمان از سنگ استفاده شود می تواند کیفیت , دوام و طول عمر ساختمان را به میزان زیادی افزایش دهد. 


سنگ ساختمانی و انواع سنگ مرمریت


علاوه بر این سنگ ساختمانی یک عنصر طبیعی است که می تواند رنگ و جلوه ای از طبیعت را به داخل ساختمان بیاورد و زیبایی و طراوت و تازگی طبیعت را به یک بنای خشک و بی روح ببخشد. اگر چه امروزه سنگ های مصنوعی نیز در بازار وجود دارد و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان و سنگ کف ساختمان نیز استفاده می شوند. 


سنگ ساختمانی و سنگ کف ساختمان


اعتبار و قیمت یک بنا می تواند با به کارگیری سنگ های مناسب در آن افزایش پیدا کند. انواع مختلف سنگ ساختمانی وجود دارد از هر سنگ بنا به مقاومت و کیفیتی که دارد کاربردهای مختلفی می توان انتظار داشت.


سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت مارمارا


انواع سنگ ساختمانی

از مهم ترین انواع سنگ ساختمانی می توان به

سنگ مرمر

سنگ مرمریت

سنگ تراورتن

سنگ گرانیت

سنگ سنداستون

و ...اشاره نمود.


سنگ ساختمانی و انواع سنگ مرمریت


انتخاب مناسب سنگ ساختمان می تواند طول عمر و دوام آن را افزایش دهد علاوه بر این ها اگر قصد استفاده از سنگ را در نمای ساختمان خود دارید بهتر است با نحوه تمیز کردن , نگهداری و تعمیر آن آشنا باشید تا بتوانید تا سال های سال درخشندگی , زیبایی و جذابیت اولیه سنگ خانه خود را حفظ نمایید. 


سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت امپرادور ترکیه


 انتخاب سنگ ساختمانی

سنگ های ساختمانی در نمای داخلی , پله , کف , دیواره ها , سنگ آشپزخانه , سرویس بهداشتی و ... به کار می روند و استفاده از سنگ ساختمانی به هیچ وجه باعث تکراری شدن نمای ساختمان شما نمی شود زیرا سنگ های طبیعی هر کدام طرح های خاص خود را دارند و شبیه یکدیگر نیستند. 


سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه


پیش از خرید سنگ ساختمانی بهتر است با یک متخصص طراحی داخلی درباره انتخاب سنگ مطابق با کاربردی که از آن انتظار دارید مشورت کنید. اولین نکته در انتخاب سنگ ساختمانی این است که از سنگ در کجا و چه موقعیتی می خواهیم استفاده کنیم.  دوام , کیفیت و مقاومت سنگ مشخص می کند که این سنگ برای برخی قسمت ها مناسب هست یا خیر. 


سنگ مرمریت چهرک  و سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت مارمارا


بعد از این مرحله ظاهر سنگ بسیار مهم است که شامل طرح و رنگ آن می باشد همچنین قیمت سنگ ساختمان را در نظر گرفت. استفاده از سنگ ساختمانی در محلی نامناسب و کاربرد نادرست آن باعث دردسر فراوان می شود زیرا برای مثال سنگ کف ساختمان با سنگ دیواره ها و سنگ کابینت و ... تفاوت دارد. 


سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت دهبید کرم


و انتخاب صحیح سنگ به افزایش طول عمر سنگ کمک می کند و هزینه سرمایه گذاری برای خرید سنگ ساختمان را مثمر ثمر می نماید همچنین انتخاب مناسب سنگ ساختمانی می تواند ظاهری بی نهایت زیبا و با شکوه به ساختمان شما ببخشد.


سنگ ساختمانی و سنگ دهبید کرم

سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت کاپوچینو


گلدستون ارائه کننده انواع سنگ ساختمانی

در صورتی که قصد استفاده از سنگ برای ساختمان خود را دارید می توانید نمونه های فراوان انواع سنگ ساختمان و سنگ کف ساختمان را از صنایع سنگ گلدستون بخواهید. وجود نمونه های فراوان سنگ داخلی و سنگ خارجی در سنگبری گلدستون باعث شده است تا مشتری در انتخاب سنگ ساختمانی با تنوع بالایی از طرح و رنگ مواجه شود ضمن اینکه کارشناسان گلدستون به شما در انتخاب بهترین سنگ ساختمان کمک می کنند.


سنگ ساختمانی و سنگ مرمریت


از مهم ترین محصولات عرضه شده در سنگبری گلدستون می توان به سنگ ایرانی و سنگ خارجی اشاره کرد.

از جمله سنگ های ایرانی و صادراتی در مجموعه گلدستون:

سنگ مرمریت چهرک

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد

سنگ مرمریت دهبید کرم

سنگ مرمریت دهبید مشکی

سنگ مرمر کرمان


سنگ مرمریت مشکی نجف آباد و سنگ ساختمان

سنگ ساختمانی و سنگ کف ساختمان


و انواع سنگ خارجی یا سنگ وارداتی در گلدستون :

سنگ مرمریت امپرادور اسپانیا

سنگ مرمریت امپرادور ترکیه

سنگ مرمریت مارمارا ترکیه

سنگ مرمریت لته ترکیه

سنگ مرمریت کاپوچینو

سنگ مرمریت سبز هند


سنگ ساختمانی و سنگ مرمر

سنگ ساختمانی و سنگ مرمر هرات


 انواع دیگر سنگ ترکیه و سنگ وارداتی از کشورهای اسپانیا , چین , هند و ... که نمونه های با کیفیت آن را در گلدستون خواهید یافت. جهت سفارش سنگ ساختمان و انتخاب سنگ ساختمان مناسب برای پروژه خود جهت کاهش هزینه با ما در سنگبری گلدستون تماس بگیرید.



تلفن تماس 


03133803535


09131888944


تلگرام 


t.me/gstoneco



اینستاگرام


instagram.com/goldstone_stone



آدرس 


اصفهان - محمود آباد - خیابان 40


وب سایت رسمی گلدستون


www.gstoneco.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی